Tak Sangkaa :')

Since 26september2012 Hamir MELAMAR aku dekat twitter . whoaaa , sweet keyhh :* . Act hamir niee budak baru tahun lepas Kelas 4p3 . Aku tak sangkaa dalam diam diaa bolehh sukaa dekat akuu . Jujur lahh , first day diaa masuk sekolah aku tkberapaa sukaa sgtt dengan si Hamir niee . Aku tengok diaa biasaa biasaa jehh . tkdelah handsome manaa , not bad . And akuu tk hingin punn nk kenal , kawan kawan kee pee . Semenjakk aku berjinak jinak dengan twitter , Hamir niee ade lahh tegur tegur jugak . Okayy tk kesahh . just friend . Lamaa Lamaa , hamekk kauu . Teruss mintak COUPLE . Mulaa mulaa macm tkpercaya jugak lahh kann bagaikan mimpi disiang hari , hahahaha :D . Time tuu nk terimaa Hamir fikir dua tiga kali lahh jugak , sbb yaa lepass seminggu aku baruu jeh lepas break dgn Nadzlee . Thenn Hamir muncul mintak couple . Susah jugak lahh nk terimaa diaa . Jumpaa dekat sekolaa malu malu meeoww ohh . hahahah , dh macm alien . But  ALHAMDULILLAH dh 6bulan 2minggu 6hari masih lagi bersamaa diaa smpai lah sekarangg . Awww Awww :* .
thankyouu reading :) . loveyouu

No comments:

Post a Comment