iloveyouubabehh



 ohhmydear~ . how are you ? baikbaik ajeh kan (: . okay good for girls and good for you boys . ehh , kite sekolah dah masuk 2weeks kann --' . ehh betul ke . ahh lantak kau lahh labuu . humph , awakawak kite rindu awak lahh . mane awak mengilang haa -,,- . before kite titow mesty kite text awak dulu kan kann . awak kite sayang awak ohh . awak nakk tahu harituh ibu tanya pasal awak tau . ibu tanya macam nihh

ibu : kak , pergi kedai kejap .
kakak : suruh lahh budakbudak yang lain --'
ibu : kau nih pemalas lah . duit kau nak . ape kau buat ?
kakak : tengah main mesej (: 
ibu : mesej jeh keje kau kan . pakwe kau sehad ?
kakak : pakwe yang mane satuu nih ?
ibu : pakwe yang kau tunjuk gambar harituhh .
kakak : ohh yang tuhh . sehad jeh . alah lagi pun org dah putus lah buu .
ibu : ~#$@$@$%^ . --' ( TAKDEH RESPON )

see , ibu siap tanyaa pasal awak lagi . terpkse lah kite bagitahu dekat ibuu yang kite dahh break dengan awak  . ehh , nak tahu . harytuh kan kan kite mimpi awakk ohh . mimpi indahh . indahh sangadd , rse nak ajeh mimpi tuh datang balek ohh --' . humph , now kite dahh jarang text kann --' . awak keje tak menentu , kite sebuk dengan sekolah . elok sangad lettuww . bilaa free text lahh ehh . jangan senyap jehh . aku rindu kamu bodoh (!) . kayy , sayang kau (:

thankyouu reading :) . loveyouu

No comments:

Post a Comment