my real life (:

assalammualaikum

first of all , aku nak minta maaf kalau aku terlalu overeact meng-post banyak entry. Bukan , apa takuttakut menyesakkan timeline dekat dashboard korang tuh . tapi , takpe lah kan . memandangkan cuti ini aku banyak masa , dan banyak idea . kahkah

Okay , nama aku bukan lah kayy run's , itu hanya nama Samaran . Hanya dikenali  Khairunisa . Dekat sekolah kebanyak-kanya panggil aku Niesa. Act , dekat Name tag aku tertulis “KHAIRUNISA” saja . Dekat rumah kakak ataupun niesa .Umur 15 tahun .

okay dulu aku stay di kampung tengah bt13 puchong dan sekarang aku stay di tmn mas , sepang still di puchong jugak . and aku dilahirkan di hospital tengku ampuan rahimah , klang . ibu aku berasal dri teluk intan , perak dan ayah aku pulak berasal dri klang . kedua duanya berketurunan jawa . aku hidup serba sederhana jaa . dan aku tak seKAYA macam korang . kehidupan aku penuh dengan suka dan duka .ibu aku bekerja sbg suri rumah dan ayah aku pulak bekerja sbg drebar lori .

okay , dulu waktu kecik-II aku di bela oleh nenek aku dikampung . aku sekolah tadika disini hanya sekejap dan aku menetap dikampung semula smpai umur aku mencecah 8tahun . banyak jugak lah kenangan indah disana . setelah aku berpindah disini semua berubah . act aku pindah sini pun sbb nenek aku accident dan bahu belah kanan patah . so , ayah aku bawak nenek aku balek sini dan terus bawak pegy rumah tukang urut.

okay waktu dulu-II , nenek aku kate aku nih nakal . smpaikan aku dikurung dekat "REBAN AYAM" oleh paksu aku dan aku juga ade nama samaran yang nenek dan adek sedare aku selalu panggil . "CHAK dan ECAH" . yaa itulah name samaran yang mereka panggil smpaikan melekat ke sekarang .

setelah aku berpindah disini aku di daftarkan oleh ibu aku ke sk hicom , shah alam . dan aku mula kenal dengan kawan baru . mereka baik dan tak sombong . aku mempunyai 2 sahabat yang masih aku kenal sekarang stevelynn evon dan siti norshafinas . eve sahabat aku wktu di sekolah rendah dan shafinas pula sahabat aku wktu tadika 5tahun dan aku still kenal mereka smpai aku masuk sekolah menengah di usj23 . disitu lah aku mula mengenal ramai kawan baru . especcially to my bff Sabrina Amran , Aqilah Razak , Farah Mokhtar dan ramai lagi .

 wktu form 2 pertengahan bulan aku berpindah di smk pu1 . rmai jugak lah kawan and aku tak akan pernah lupa dengan bff aku . smpai sekrng still contact tapi jarang . masing-II busy .

ape itu FALL IN LOVE ? mesti korang pernah in love kan . alah "CINTA MONYET" gituww (: . dulu wktu aku 13tahun , aku telah dimiliki oleh mohd faizal . hmpir mencecah 2tahun aku mintak break off . nak masuk 14tahun aku telah dimiliki semula oleh shahidzul fikri anak kelahirn sabah dan hampir mencecah setahun aku dengan dye break off . lastly umur aku 15tahun , aku telah dimiliki semula oleh seorang lelaki yang begitu memahami aku , perangai aku dan bla bla bla . back of the story . okay first kenal dye sbg seorng kawan . dan tak lebih pun dri seorng kawan . satu hari aku try tackle dye . aku saje acah-II dye . lame jugak lah kiteorg kawan . masuk bulan 5 , 6/5/2011 dye mintak couple . waktu tu petang jam kira-II pukul 4 lebih macam tuh . masa tuh aku baru balek dri shooting . time tuh aku tnye dye boleh tak aku panggil dye "KANDE" . he just say "OKAY" . then dye ade hantar stu text yang dye mintak couple . whoah ~ berBUNGA-II hati aku time tuh . bgi aku lah  dye seorng yang funny , baik dan dye mempunyai ciri-II lelaki idaman yang aku impikan . memang aku sayang gilaa dekat dye and bagi aku dye nih pandai carring aku . thatwhy lah sayang aku dekat dye bertambah .relation kite org hampir cecah 6bulan aku pun break off and kiteorg still contect tapi jarang lahh . aku break off dengan dye pun sebb tahun nih dye spm so , aku tanak ganggu pembelajrn dye and aku break off pun sbb tahun nih jugak aku pmr .

actually , aku dh bnyak kali tipu kau and now aku nak mintak maaf sangad dekat kau sbb aku selalu tipu kau . aku buat tuh semua untuk kebaikan kite jugak kan . banyak yang aku tahu pasal family kau and kau tak tahu pun pasal family aku . aku nak story dekat kau pun rse bersalah . ibu dan ayah aku dah tahu pasal relation kite . tapi kite yang tak berusaha buat yang terbaik untuk kekal kan relation kite . kau tak tahu ape yang dh berlaku time aku couple dengan kau dulu . bnyak dugaan yang perlu aku tempuh . aku tak bagi tahu kau pun sbb aku tanak kau risaukan aku . aku sayang kan kau . berat hati aku time kite break off dulu dan banyak kenangan indah wktu kite bersama . dan aku nak kau tahu yang aku masih sayang kau samapai aku mati . to my special ex-boyfriend "MUHAMMAD EARLY HELMI BIN ABDULLAH" .

* hmm , smpai sini ja. penat aku menaip . dengan bunyi budak nanges dekat luar , aku menjadi semakin takut
kbye~.
thankyouu reading :) . loveyouu

No comments:

Post a Comment